Commissies

Opleidingscommissie

De opleidingscommissie organiseert het opleidingsprogramma van de vereniging. Ook onderhoudt zij het contact met het (opleidings)kader.

Diana van Vliet

Kees Verhoeven

Willem van der Draai

Horst Nalbach

Cora van der Draaij

Wybrand Vis

Manuel de Vliegh

Activiteitencoordinatie

De activiteitencoördinatoren faciliteren en coördineren de verenigingsevenementen en verenigingsduiken. Juist door deze activiteiten krijgt het verenigingsleven zijn invulling en maakt dat we niet alleen een duikvereniging maar ook een gezelligheidsvereniging zijn.

Laura Klein

Hailey Tromp van der Horst

Materiaalcommissie

De vereniging bezit duikmateriaal dat aan cursisten van de Open Water opleiding ter beschikking wordt gesteld. Daarnaast is het voor leden mogelijk het overige beschikbare materiaal te huren. De materiaalcommissie zorgt voor het onderhoud van het duikmateriaal en de uitleen daarvan.

Wybrand Vis

Jan Versluis

Erik Keijzer

Barcommissie

De vereniging heeft een eigen clubgebouw: de ‘Decobar’. Hier worden de theorie avonden gehouden en vinden sommige verenigingsactiviteiten plaats. Maar bovenal is de ‘Decobar’ natuurlijk een ideale plek om na de duiken en trainingen bijeen te komen.

David Tromp

Knud Paagman