Opening Onderwater Park

Op zondag 2 september hebben we de officiële heropening van het onderwaternatuurpark Zegersloot gevierd. Na enkele maanden hard werken door de gemeente, aannemer De Rijk en duikers is dit stukje Zegerplas weer bruikbaar voor alle recreanten.

Met een onderwaterpuzzeltocht werden de duikers langs de belangrijkste objecten geleid, waarbij goed te zien was hoe mosseltjes en vissen de afgezonken objecten al weten te vinden als woon-, broed- en schuilplaats. Ook leerden we nuttige vaardigheden, zoals hoe je onder water bij een olifant de taille opmeet..
Na afloop werd er tijdens een driegangendiner bij het clubhuis de prijsuitreiking gehouden voor de kopers van de sponsorloten. Hartelijke felicitaties voor de winnaars en alle clubleden en aanhang bedankt voor de gezellige dag en de fysieke en financiële steun!

• Laatste update op .